Δήμος ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ

Ό,τι ψάχνεις για τον Δήμο ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ θα το βρεις μόνο εδώ!

Γνώρισε τον Δήμαρχό σου, Μάθε Χρήσιμες Πληροφορίες, Στείλε το Αίτημα σου με ένα «κλικ», Μάθε τα «Καλά Νέα» που συμβαίνουν στο Δήμο σου, Βρες Τοπικές Επιχειρήσεις και Ανακάλυψε τα Σημαντικότερα Αξιοθέατα!



Δήμαρχος

ΜΙΧΑΗΛ ΜΙΤΖΙΚΟΣ

Περιφέρεια

Περιφεριακή ενότητα: ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Περιφέρεια: ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Περιφερειάρχης: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ

 www.pthes.gov.gr

10216
Εγγεγραμμένοι Δημότες
WiFi ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ
Δημοτικό Wi-Fi *

* Η χρήση του όρου "Δωρεάν Wi-Fi Υποστηρίζεται" υποδηλώνει ότι ο συγκεκριμένος Δήμος έχει επιλεγεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση (αρχές του 2019) και έχει χρηματοδοτηθεί, έτσι ώστε να παρέχει δωρεάν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στους κατοίκους και τους επισκέπτες του Δήμου, μέσω εγκατάστασης νέων πομπών σε Δημόσια Κτίρια, όπως Δημαρχείο, Δημόσιες Βιβλιοθήκες, Μουσεία, Πάρκα, Πλατείες της επιλογής του.

  Η ιστοσελίδα δήμοι.gr δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση αν ο Δήμος που υποστηρίζει Δωρεάν Wi-Fi δεν έχει ολοκληρώσει τις απαραίτητες εργασίες.

Δημαρχείο

ΑΡΓΑΛΑΣΤΗ,
37006 ΑΡΓΑΛΑΣΤΗ
2423054990
2423055659
2423054313
Αξίζει να επισκεφθείς

  1. Σταύρος Χαρίτος
    16 Σεπτεμβρίου 2021

    Καταγγελία προς κάθε αρμόδια Αρχή

    Ενημέρωση προς τον Τύπο

    Εγώ ο Σταύρος Χαρίτος του Κωνσταντίνου και της Ασημίνας με αριθμό ταυτότητας ΑΚ 635029 και ΑΦΜ 073367459 καταγγέλλω τον Λιμενικό Σταθμό Αγίας Κυριακής Τρικέρων για την ανικανότητά του να ασκήσει τον ρυθμιστικό του ρόλο ως εποπτεύουσα Αρχή στη διακίνηση ανθρώπων και εμπορευμάτων ανάμεσα στη θέση Αλογόπορος και Νησίδα Παλαιό Τρίκερι, η οποία πραγματοποιείται μέσω ιδιωτών – ιδιοκτητών – επαγγελματιών μεταφορικών μέσων επί μισθώσει (θαλάσσιων ΤΑΧΙ).

    Συγκεκριμένα, την 23η/ 8/ 2021 το απόγευμα μετέβην με την οικογένειά μου από το Παλαιό Τρίκερι στον Αλογόπορο προκειμένου να προμηθευτώ τρόφιμα και εφόδια από το χωριό Τρίκερι και να παραστώ στη συνέχεια σε προγραμματισμένη οικογενειακή συνάντηση.

    Είχα τη διαβεβαίωση από τον ιδιοκτήτη του θαλασσίου ΤΑΧΙ ότι για την επιστροφή μου μετά τις 23.00, αρκούσε μία κλήση προς τον αυτόν δέκα λεπτά της ώρας πριν, για να επιστρέψω εγώ και η οικογένειά μου στην οικία μου στο Παλαιό Τρίκερι. Δεδομένης της διαβεβαίωσης του επαγγελματία, ο ανήλικος γιός μου με την ενήλικη ανιψιά μου προπορεύτηκαν οδικώς και άρχισαν σειρά τηλεφωνημάτων προκειμένου να τον ειδοποιήσουν, ως είχε συμφωνηθεί προφορικώς, για να μεταβούν στην οικία μας.

    Μετά από σειρά καταγεγραμμένων τηλεφωνημάτων η επικοινωνία δεν κατέστη δυνατή, με συνέπεια ο 9χρονος γιός μου να περιμένει στην έρημη κατά τη νύχτα τοποθεσία Αλογόπορος, που συνιστά κορυφαίο ζήτημα ασφάλειας για ένα μικρό παιδί.

    Όταν ειδοποιήθηκα, ξεκίνησα αμέσως να καλώ επανειλημμένως (8 φορές) τόσο τον επαγγελματία, όσο και την λιμενική σας Αρχή. Όταν έντρομος έφτασα στην τοποθεσία Αλογόπορος, τότε παρουσιάστηκε ο επαγγελματίας ανακοινώνοντας μας, ότι μόλις είχε ενημερωθεί από την λιμενική Αρχή.

    1) Πως εξηγείται το γεγονός ότι ο επαγγελματίας δεν ανταποκρίθηκε σε πάνω από δέκα κλήσεις μας, τόσο εμού του ιδίου, όσο και άλλων μελών της οικογένειάς μου, ενώ αρκούσε μία δική σας για να εμφανιστεί και να εκτελέσει τη προσυμφωνημένη μετακίνηση.

    2) Μήπως ο επαγγελματίας με την λιμενική σας Αρχή έχει ξεχωριστού τύπου επικοινωνία, που δεν τη γνωρίζουν οι κάτοικοι, με συνέπεια να χρειάζονται να επικοινωνούν πρώτα μαζί σας για να γνωρίζουν εάν και πότε θα μετακινηθούν από και προς τον Αλογόπορο και το Παλαιό Τρίκερι;

    3) Εάν ο επαγγελματίας ως φυσικό πρόσωπο για αντικειμενικούς λόγους δεν δύναται να πραγματοποιεί δρομολόγια, είναι ενημερωμένο το Λιμεναρχείο για να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη μεταφορά των πολιτών; Έχουν το δικαίωμα οι ιδιώτες να αρνούνται τη μίσθωση και για ποιους λόγους;

    4) Τι θα συνέβαινε αν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είχαν προκύψει, πέραν της ασφάλειας, σοβαρότατοι λόγοι υγείας, δεδομένης και της απουσίας του έτερου επαγγελματία με το μεταφορικό μέσο που διαθέτει;

    5) Ο λιμενικός σταθμός των Τρικέρων δεν οφείλει να κοινοποιεί στους πολίτες για τις ενδεχόμενες αλλαγές ή αδυναμία ή απουσίες των ιδιωτών μεταφορέων ώστε οι πολίτες να γνωρίζουν εκ των προτέρων αν μπορούν να μετακινηθούν;

    Την επόμενη μέρα μετέβην εγώ ο ίδιος στο λιμενικό σας σταθμό προκειμένου να καταγγείλω το περιστατικό και να ζητήσω αντίγραφο του βιβλίου συμβάντων. Υπέβαλα αίτηση, όπως μου ζητήθηκε και μεταξύ άλλων, τα όργανα του σταθμού Αγίας Κυριακής μου είπαν:

    α) Δεν είχαν καταγράψει τίποτα στο βιβλίο συμβάντων!

    β) Ότι ο ιδιώτης δεν σήκωσε το τηλέφωνο διότι δεν το… άκουσε, γεγονός που αναγνωρίζω ως φυσιολογικό, αλλά δεν συνάδει με τα προαναφερόμενα.

    γ) Μου ελέχθη επίσης ότι είθισται κι εκείνοι, τα όργανα του λιμενικού σταθμού Αγ. Κυριακής να καλούν συναδέλφους τους εν ώρα υπηρεσίας και να μην απαντούν στο τηλέφωνο, δίνοντάς μου την εντύπωση ότι κάθε αδυναμία επικοινωνίας εντός ωραρίου εργασίας είναι δικαιολογημένη!

    δ) Ερωτήθηκα επίσης και δεν κατάλαβα το λόγο, πότε θα ολοκληρώσω τις διακοπές μου και θα εγκαταλείψω την θερινή μου κατοικία! Αλήθεια, γιατί ανησυχούν;

    ε) Μου είπαν επίσης, ότι οι ίδιοι δεν είναι αρμόδιοι να διαμορφώσουν πλαίσιο, διότι το σημείο Αλογόπορος και η νησίδα Παλαιό Τρίκερι δεν συνιστούν πορθμείο, λέγοντας επιλέξει ότι είναι αρμοδιότητα των εκάστοτε ιδιωτών, ενθαρρύνοντας με τον τρόπο τους μονοπωλιακές πρακτικές, παραγκωνίζοντας την οργανωμένη Πολιτεία και τους νόμους αυτού του κράτους!

    Τούτων δοθέντων συμπεραίνει εύκολα κανείς ότι οι κάτοικοι, οι επισκέπτες και οι εργαζόμενοι στη νησίδα Παλαιό Τρίκερι είναι έρμαια της μοίρας τους, 30 κάτοικοι τον χειμώνα και πολλές εκατοντάδες τους καλοκαιρινούς μήνες, αφού δεν μπορούν να μεταβούν όποτε το θελήσουν, όπως συμβαίνει στις υπόλοιπες νησιωτικές περιοχές της χώρας, διότι σκοντάφτουν στην άρνηση μίσθωσης ακόμα και με ραντεβού μετά το υποχρεωτικό τους ωράριο, τόσο για λόγους υγείας, ασφάλειας, προστασίας περιουσίας, προμήθειας εφοδίων κ.ά.

    Υ.Γ. Σε απάντηση του Λιμενικού Σταθμού Αγίας Κυριακής την 6η /9/2021 καταγράφεται η όχλησή μου, αλλά δεν υπάρχει α) καμία αναφορά ότι ενημέρωσα τη λιμενική αρχή την ίδια στιγμή, και β) καμία ενημέρωση ως προς το τι έπραξε (μία σύσταση, έστω) απέναντι στον επιχειρηματία που διαθέτει το θαλάσσιο ταξί, γεγονός που ενισχύει τις ανησυχίες μου για «διαφορετικού τύπου σχέση» που ευνοεί τις μονοπωλιακές μεθόδους και πρακτικές.

    Σας ευχαριστώ

    Αναμένω τις ενέργειές σας

    Σταύρος Κ. Χαρίτος

    Επαγγελματίας δημοσιογράφος, Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών και της Ευρωπαϊκής Ενώσεως Τύπου

    Τηλέφωνο επικοινωνίας

    6944 233.526

    6988 848. 698

    e-mail:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Wi-fi icon designed by "Pixel Perfect" from Flaticon

Back To Top