
Πρόβα τζενεράλε για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων στο Δήμο Θεσσαλονίκης με το πρόγραμμα να παρουσιάζεται λίγες μέρες πριν την πιλοτική εφαρμογή του
Η 1η παρουσίαση του συστήματος
Η παρουσίαση για το σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, η έναρξη εφαρμογής του οποίου θα γίνει πιλοτικά από την Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019 στον Δήμο Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, στο Δημαρχείο.
Πως λειτουργεί; Σε τι ωφελεί τους πολίτες;
Με την πλήρη εφαρμογή του συστήματος μειώνεται δραστικά η διακίνηση εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης και τα αιτήματα των δημοτών θα μεταφέρονται πλέον ψηφιακά. Στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας, η εξοικονόμηση πόρων, η ενίσχυση της διαφάνειας και της ασφάλειας των διαδικασιών, η εξοικείωση των δημοτικών υπαλλήλων με τις νέες τεχνολογίες, η διευκόλυνση των συναλλαγών του πολίτη με τον Δήμο και εντέλει η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τις δημοτικές υπηρεσίες.
Τεράστια μείωση Δημοσίων δαπανών!
Από την εφαρμογή του συστήματος εκτιμάται ότι θα επέλθει εξοικονόμηση 6.000.000€ ετησίως για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, μέσω της μείωσης των αναλωσίμων, όπως χαρτί, εκτυπωτές, μελάνι, καθώς και των εργατοωρών που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων.

Οι δηλώσεις του Δημάρχου
Ο Δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, αναφέρθηκε στον τελικό στόχο της διοίκησης του Δήμου που είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη, τονίζοντας: «Με το σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, που ξεκινά πιλοτικά από την ερχόμενη Δευτέρα, παύει η διακίνηση εγγράφων στον Δήμο Θεσσαλονίκης, μειώνεται η γραφειοκρατία και εξυπηρετείται καλύτερα ο πολίτης, γεγονός που αποτελεί και τον κύριο στόχο μας. Το όνειρό μας είναι να μην χρειάζεται να έρθει ο δημότης στον Δήμο ή να περιμένει στην ουρά για να φτάσει στο γκισέ. Για να γίνει όμως αυτό εφικτό, απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας, ακόμη και από τον ίδιο τον δημότη».