Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πολιτών στον Δήμο Ζωγράφου με το mykeplive – Διεκπεραίωση αιτημάτων με τηλεδιάσκεψη
ΚΕΠ με βιντεοκλήση
Εποχή mykeplive στο Δήμο Ζωγράφου. Κλείνοντας ένα «ψηφιακό ραντεβού» μέσω της ψηφιακής πύλης mykeplive.gov.gr, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα, να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήση με υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να υποβάλουν το αίτημά τους. Βασική προϋπόθεση είναι προηγουμένως να έχουν κλείσει ηλεκτρονικά πάντα, ραντεβού για την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν. Στη συνέχεια της επικοινωνίας, το έγγραφο θα αποστέλλεται στον δημότη με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (e-mail, θυρίδα, ΕΛΤΑ).
Είσοδος με κωδικούς taxisnet
Για το «ψηφιακό ραντεβού», ο πολίτης θα πρέπει να έχει στη διάθεσή του κωδικούς taxisnet, αυτούς που χρησιμοποιεί στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π.
Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. θα ζητήσει από τον πολίτη την ταυτοποίηση των στοιχείων του, επιδεικνύοντας στην κάμερα τα απαραίτητα έγγραφα.
Η Διαδικασία
Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα, ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί εξυπηρέτησής με τηλεδιάσκεψη. Στη συνέχεια, καταχωρούνται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του:
- ονοματεπώνυμο
- διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- αριθμό τηλεφώνου
- διεύθυνση επικοινωνίας
- νομιμοποιητικά έγγραφα της παρ. 1 του άρθρου 6
- ειδικές απαιτήσεις για ΑμΕΑ, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση)
- o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε ταχυδρομικώς, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε με φυσική παραλαβή από το Κ.Ε.Π. ).
Μετά την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση» στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που δήλωσε. Στο email περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του στη τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του Κ.Ε.Π.
Λίγη ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, αποστέλλεται εκ νέου μήνυμα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα του ραντεβού του. Την ώρα του ραντεβού, ο πολίτης πρέπει να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που διαθέτει στο σχετικό μήνυμα που έλαβε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και να συνδεθεί στην πλατφόρμα.
Για τον πολίτη με αναπηρία, παρέχεται η δυνατότητα να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη και τρίτο πρόσωπο, ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης.
Ραντεβού με χρονική απόσταση και χωρίς καταγραφή συνομιλίας
Η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση με τέτοιο τρόπο ώστε να μη συμπίπτουν τα ραντεβού του με ραντεβού με άλλο πολίτη.
Διατηρείται χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των πολιτών για τον ίδιο υπάλληλο, ικανή για να ολοκληρωθεί μια προηγούμενη τηλεδιάσκεψη και πριν αρχίσει την επόμενη. Μετά το πέρας της διαδικασίας ταυτοποίησης, η τηλεδιάσκεψη δύναται να συνεχιστεί είτε με εικόνα και ήχο είτε μόνο με ήχο.
Σημειώνεται ότι σε καμία περίπτωση δεν διενεργείται καταγραφή ή αποθήκευση της εικόνας, του ήχου ή άλλων δεδομένων που ελήφθησαν κατά την τηλεδιάσκεψη.
Η Δήλωση του Αντιδημάρχου Ζωγράφου
«Με την υπηρεσία αυτή και με την παράλληλη ψηφιοποίηση πολλών υπηρεσιών στην οποία προχωρά – και θα συνεχίσει – όλο αυτό το διάστημα ο Δήμος Ζωγράφου , στοχεύουμε στην όλο και πιο ποιοτική, όλο και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ανεξαρτήτως του αιτήματος που έχουν να διεκπεραιώσουν» δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης Πολιτών, Επικοινωνίας και Διεθνών Σχέσεων, Λάμπρος Καλαρρύτης.
Να σημειώσουμε ότι στο ξεκίνημα της πλατφόρμας mykeplive συμμετέχουν ΚΕΠ από 38 Δήμους, από όλη την Ελλάδα.