
Ενέργειες τουριστικής προβολής για το νησί της Θάσου από την Δημοτική αρχή
Κινήσεις εξωστρέφειας για το 2021
Ο Δήμος Θάσου συμβάλει καθοριστικά στην ανάδειξη της ελληνικής φιλοξενίας. Με κινήσεις που ενισχύουν την εξωστρέφεια και την τουριστική ανάπτυξη οι προσπάθειες της δημοτικής αρχής.
Η Θάσος ως εναλλακτικός προορισμός αναψυχής
Η προώθηση και ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του νησιού αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης του και της προσέλκυσης περισσότερων ταξιδιωτών.
Παράλληλα, οι τάσεις στη διεθνή αγορά δείχνουν την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικούς χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας μακριά από το συνωστισμό των πολυσύχναστων κέντρων
Επιπρόσθετα, η εξωστρέφεια μέσω της τουριστικής προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται ως επιτακτική ανάγκη για την ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσίαση του προορισμού. Κατά τη συγκυρία αυτή, λοιπόν, οι αρμόδιες αρχές καλούνται να συντονίσουν τις προσπάθειες τους σε μια σειρά ενεργειών με αναπτυξιακό στόχο.
Σε ποιες ενέργειες προχώρησε η Δημοτική αρχή;
Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος της Θάσου ενίσχυσε με 8000€ τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου για την αναβάθμιση της παρουσίασης του νησιού.
Επιπλέον συνεργάζεται με την ομάδα ανάδειξης ορειβατικών μονοπατιών για την κάλυψη του κόστους της σήμανσης των περιπατητικών μονοπατιών σε όλη την ορεινή και δασική έκταση του νησιού.
Η βελτίωση των περιπατητικών μονοπατιών του νησιού αποτελεί έργο καθοριστικής σημασίας για την αξιοποίησή τους τόσο από τους κατοίκους όσο και από τους επισκέπτες για τις ανάγκες άθλησης και ευεξίας τους
Επιπρόσθετα, διερευνάται η δυνατότητα συνεργασίας με εταιρεία για την πιστοποίηση δύο ορειβατικών περιπατητικών μονοπατιών στο βόρειο και στο νότιο τμήμα του νησιού.
Ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη της διαδικτυακής καμπάνιας
Ο Δήμος Θάσου με δεδομένη την πρόθεσή του να διεξάγει στρατηγική διαδικτυακή καμπάνια με έμφαση στον τουρισμό, ανέθεσε σε εξειδικευμένη εταιρεία την ψηφιακή αναβάθμιση και την επίτευξη της ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας της Θάσου σε διεθνείς αγορές.
Προώθηση μέσω Social
Επειδή η καταληλότερη στιγμή για να ενισχυθεί η εξωστρέφεια είναι τώρα, αποφασίσθηκε, η προώθηση του νησιού μέσω των social media σε έξι χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Αγγλία και Πολωνία). Η προώθηση έχει ήδη ξεκινήσει από τα μέσα Μαρτίου, καθώς και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού, με στόχο την βελτίωση της τοποθέτησης του προορισμού «Θάσος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη. Κύριος σκοπός της συγκεκριμένης δράσης αποτελεί η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του νησιού και ταυτόχρονα η ενίσχυση της εικόνας του σε διεθνές επίπεδο.
Το TIP της Ημέρας:
Τώρα που ο καιρός ανοίγει και η άρση στον περιορισμό των μετακινήσεων σταδιακά θα γίνεται πράξη, φροντίστε για την ασφάλεια του σπιτιού σας και απολαύστε το ταξίδι σας χωρίς άγχος και έννοιες! Επιλέξτε ένα ευέλικτο σύστημα προφύλαξης τελευταίας γενιάς που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστείτε τον χώρο σας, όπου κι αν βρίσκεστε! Και αν έχετε ήδη συναγερμό, μπορείτε τώρα να τον αναβαθμίσετε με το πρόγραμμα G4S iTOS Base. Μάθετε περισσότερα για την ασφάλεια της περιουσίας σας.